Heeft u een klacht?

Doorgaans heeft Volckaert tevreden cliënten. Gelukkig maar, we doen immers iedere dag ons best om onze ondersteuning zo goed mogelijk te laten passen bij uw eigen wensen en behoeften. Toch kan er wel eens iets misgaan. U kunt een klacht hebben over onze zorg- en dienstverlening of vinden dat een verkeerd besluit is genomen. Blijf niet met deze klachten of ontevredenheid rondlopen.

U kunt uw klacht het beste bespreken met de betrokken medewerker. Een gesprek zorgt voor helderheid en lost al vaak veel op. Onderling overleg is bovendien snel te regelen. Soms is het lastig dit gesprek aan te gaan. U kunt uw klacht dan ook bespreken met de manager.

Lukt het op deze laagdrempelige manier niet om vlot tot een goede oplossing te komen?  Dan zijn er verschillende mogelijkheden om uw klacht te uiten, dit kunt u hier lezen.

Klachtenfunctionaris

Weet u niet goed hoe u uw klacht onder woorden moet brengen of heeft u andere ondersteuning hierbij nodig? Dan kan de onafhankelijke klachtenfunctionaris hulp bieden. Hij helpt u uw klacht te formuleren en ondersteunt bij het zoeken naar een oplossing. In sommige gevallen door te bemiddelen. Volckaert maakt gebruik van een zelfstandige gevestigde klachtenfunctionaris:

Henk Moerenhout  
Telefoonnummer: 06-31327015
E-mail:  deklachtenfunctionaris@gmail.com

Graag leren wij van uw ervaringen, het is een goede manier om onze zorg en diensten nog beter te maken. 

© Copyright 2017 Volckaert - Concept, design & code by 100.nl | Algemene voorwaarden | Extranet Volckaert